Spangenberggroep

Callcentermedewerker – 2018-2020

Bij Spangenberggroep heb ik gewerkt als customer service representative. Dit heb ik gedaan voor bedrijven als Emma Matras (UK/NL) GMBH, Tastea, Securcash, MUMC, Laresso Coffee, World Federation of United Nation Friends, Oh My Mood, 12-12 de dienst voor alle telefooninlichtingen, Inundies, Skihandel.nl, 043-web, Costongs-Assurantiën en Simpleticket.
Door de vele verschillende gesprekken waar men altijd klantvriendelijk en behulpzaam moet blijven heb ik veel mogen leren. Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat men ook de klanten in meerdere talen kan en wil helpen. Denk hierbij aan Engels, Duits en Nederlands. Het is een vereiste om flexibel te zijn in deze branche. Zo moet je snel kunnen schakelen tussen de verschillende opdrachtgevers en lopen de werktijden buiten het normale spectrum van 09:00 – 17:00.
Meer informatie over deze werkgever: www.spangenberggroep.nl

Contact

LET’S TALK.

Heb ik uw interesse gewekt? Dan kom ik graag mijn CV persoonlijk toelichten. Neem contact met mij op via onderstaand formulier of in een reactie op mijn mail.
Hopelijk tot ziens!